International Student Scientific Conference “Usage of Information Technologies”

სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო  უნივერსიტეტი (საქართველო) იწვევს  სტუდენტებს (ბაკალავრებს, მაგისტრანტებს, დოქტორანტებს) საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციაზე „ინფორმაციული ტექნოლოგიები და მათი გამოყენება“, რომელიც ჩატარდება დისტანციურად 2021 წლის 23 ნოემბერს, პლატფორმა Zoom-ის გამოყენებით.

კონფერენციაში მონაწილეობა უფასოა.

კონფერენციის მონაწილეთა თეზისები და კონფერენციაში მონაწილეობის დამადასტურებელი სერტიფიკატის ელექტრონული ვერსია კონფერენციის დასრულების შემდეგ დაეგზავნება ყველა მონაწილეს (კონფერენციის პროგრამაში დაიბეჭდება კონფერენციის საორგანიზაციო კომიტეტის წევრების მიერ მოწოდებული თეზისები).

კონფერენციის სამუშაო ენები: ქართული, ინგლისური.

მნიშვნელოვანი თარიღები: 

  • 1 ნოემბერი, 2021 – კონფერენციაზე დარეგისტრირება, თეზისების მიღება;
  • 15 ნოემბერი, 2021 – აპლიკანტები მიიღებენ შეტყობინებას კონფერენციაში მონაწილეობაზე თანხმობის შესახებ; 
  • 23 ნოემბერი, 2021 – კონფერენციის გახსნა. 

ინფორმაცია მონაწილეთათვის:

  • კონფერენციაში მონაწილეობა შეუძლიათ ნებისმიერი უმაღლესი სასწავლებლის ბაკალავრიატის, მაგისტრატურის და დოქტორანტურის  სტუდენტებს;
  • აპლიკანტი უნდა დარეგისტრირდეს ელექტრონული აპლიკაციის საშუალებით. იხილეთ სარეგისტრაციო ბმული   shorturl.at/rM567
  • მონაწილეს ნაშრომის პრეზენტაციისთვის მიეცემა 8-10 წუთი, დებატებისთვის –5 წუთი;
  • კონფერენცია ჩატარდება ონლაინ  პლატფორმა Zoom-ის გამოყენებით;
  • კონფერენციის დაწყებამდე 1 დღით ადრე ყველა მონაწილეს დაეგზავნება კონფერენციის ბმული;
  • საორგანიზაციო საბჭო უფლებამოსილია, არ დაუშვას კონფერენციაზე არასრული დოკუმენტაციის მქონე აპლიკანტი ან გაუმართავად თარგმნილი აბსტრაქტის ავტორი; 
  • კონფერენციაში მონაწილეობაზე დასტური აპლიკანტს გაეგზავნება ელექტრონულ ფოსტაზე.
  • ნაშრომს შესაძლებელია ჰყავდეს ერთზე მეტი ავტორი (მაქსიმუმ სამი);

დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად დაუკავშირდით საორგანიზაციო კომიტეტს შემდეგ ფოსტაზე:  [email protected]


Samtskhe-Javakheti State University (Georgia) invites students (BA, MA, PhD) to the International Student Scientific Conference “Usage of Information Technologies” on November 23, 2021. Due to the Coronavirus (COVID 19) pandemic the conference will be held online via Zoom Platform. 

• The conference is open for BA, MA and PhD students of any higher education institution.

• Conference Participation is free of charge.

• Conference working languages: Georgian, English.

IMPORTANT DATES:

• November 1, 2021 – Deadline for registering and submitting the abstract/thesis

• November 15, 2021 – Notification of the acceptance.

• November 23, 2021 – Opening of the conference. 

REGISTERING: The applicant must register and submit abstract via the electronic application. 

See registration link: shorturl.at/rM567

ABSTRACT/THESIS: The abstract must be in A4 format (doc or docx file): spacing between rows 1,5; Font size 12; 2 cm free from all four sides; maximum length 1 page. To be uploaded to the electronic application of registering!

• Participants will be given 8-10 minutes for the presentation and 5 minutes for the debate.

MORE DETAILS:

• The conference will be held using the online platform Zoom.

• 1 day before the conference all participants will receive the conference link.

• The Scientific Council leaves itself the right not to accept an applicant with incomplete documentation or with an incorrectly translated abstract at the conference.

• Confirmation of acceptance will be sent to the applicants by e-mail. 

• The participant papers can have more than one authors (maximum three).

Thesis of the conference and participation certificates will be sent to all participants electronically after the end of the conference (the scientific board will choose the conference thesis for the electronic publication from the submitted applicants).

For more information, contact the Organizing Committee at: [email protected]