კონკურსი უნივერსიტეტის დამხმარე სტრუქტურული ერთეულების პერსონალის შერჩევისთვის


ცხადდება კონკურსი სსიპ – სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტის დამხმარე თანამდებობებზე კადრების შერჩევის მიზნით.

იხილეთ ბრძანება

კონკურსი ცხადდება შემდეგ თანამდებობებზე:

  1. რექტორის თანაშემწე;
  2. ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის თანაშემწე;
  3. მეცნიერებისა და სადოქტორო პროგრამების  განვითარების დეპარტამენტის უფროსი;
  4. მეცნიერებისა და სადოქტორო პროგრამების  განვითარების დეპარტამენტის მთავარი სპეციალისტი;
  5. ფინანსური დაგეგმარებისა და შესყიდვების სამსახურის უფროსი;
  6. ფინანსური დაგეგმარებისა და შესყიდვების სამსახურის უფროსის მოადგილე სახელმწიფო შესყიდვების ორგანიზების დარგში;
  7. მთავარი სპეციალისტი (მესაწყობე);
  8. აღრიცხვა-ანგარიშგების სამსახურის უფროსი;
  9. აღრიცხვა-ანგარიშგების სამსახურის მთავარი სპეციალისტი (2 საშტატო ერთეული);
  10. აღრიცხვა-ანგარიშგების სამსახურის უფროსი სპეციალისტი (პროფესიულ და უმაღლესი განათლების მიმართულებით ახალქალაქი);
  11. ინფრასტრუქტურის და მატერიალურ–ტექნიკური რესურსების მართვის სამსახურის უფროსი;
  12. ინფრასტრუქტურის და მატერიალურ–ტექნიკური რესურსების მართვის სამსახურის მთავარი სპეციალისტი (ახალქალაქი);
  13. I კორპუსის კომენდატი (ახალციხე);
  14. II კორპუსის კომენდატი (ახალციხე);
  15. საერთო საცხოვრებელის კომენდატი;
  16. ახალქალაქში არსებული უმაღლესი და პროფესიული განათლების მიმართულებების შენობა-ნაგებობების კომენდატი;
  17. მძღოლი;
  18. შრომის უსაფრთხოების თანამშრომელი;
  19. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის  მთავარი სპეციალისტი (უმაღლესი განათლების მიმართულებით);
  20. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის  მთავარი სპეციალისტი (პროფესიული განათლების მიმართულებით);
  21. იურიდიული სამსახურის უფროსი;
  22. იურიდიული სამსახურის უფროსი სპეციალისტი (პროფესიული განათლების მიმართულებით);
  23. კანცელარიის ხელმძღვანელი;
  24. არქივარიუსი;
  25. ინტერნაციონალიზაციისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი;
  26. ინტერნაციონალიზაციისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი (უმაღლესი განათლების მიმართულებით);
  27. ინტერნაციონალიზაციისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი (პროფესიული განათლების მიმართულებით);
  28. ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის უფროსი;
  29. ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი;
  30. ინფორმაციული ტექნოლოგიების მართვის სამსახურის უფროსი;
  31. ინფორმაციული ტექნოლოგიების მართვის სამსახურის უფროსის მოადგილე;
  32. ინფორმაციული ტექნოლოგიების მართვის სამსახურის უფროსი სპეციალისტი III და IV (პროფესიული) სასწავლო  კორპუსებისთვის (ახალქალაქი);
  33. სასწავლო პროცესების მართვის დეპარტამენტის უფროსი;
  34. სასწავლო პროცესების მართვის დეპარტამენტის უფროსის მოადგილე;
  35. სპეციალისტი (სტუდენტების გადასახადების–საკრედიტო დავალიანებების ფინანსური აღრიცხვის საკითხებში);
  36. სპეციალისტი (მონიტორინგი, ახალციხე–ახალქალაქი, მათ შორის  პროფესიულის მიმართულებით) 3 საშტატო ერთეული, (სამუშაო ადგილი:2 ადგილი ახალციხე; 1 ადგილი ახალქალაქი);
  37. სასწავლო პროცესების მართვის დეპარტამენტის  მთავარი სპეციალისტი (დიპლომების რეგისტრაციის მიმართულებით);
  38. სასწავლო პროცესების მართვის დეპარტამენტის  მთავარი სპეციალისტი (შეფასების მიმართულებით);
  39. სასწავლო პროცესების მართვის დეპარტამენტის  უფროსი სპეციალისტი (შეფასების მიმართულებით);
  40. სტუდენტთა მხარდაჭერისა და კარიერული განვითარების  განყოფილების უფროსი;
  41. სტუდენტთა მხარდაჭერისა და კარიერული განვითარების  განყოფილების უფროსი სპეციალისტი  (კულტურის მუზეუმის კორდინატორი);
  42. სტუდენტთა მხარდაჭერისა და კარიერული განვითარების  განყოფილების უფროსი სპეციალისტი (სპორტის კორდინატორი);
  43. გამომცემლობის ხელმძღვანელი;
  44. გამომცემლობის ტექნიკური რედაქტორი;
  45. გაზეთის რედაქტორი;
  46. ჟურნალისტი;
  47.  ბიბლიოთეკარი (6 საშტატო ერთეული) (სამუშაო ადგილი:4 ადგილი ახალციხე; 2 ადგილი ახალქალაქი);
  48. ექიმი (ახალციხე, ახალქალაქი) 2 საშტატო ერთეული (სამუშაო ადგილი:1 ადგილი ახალციხე; 1 ადგილი ახალქალაქი);
  49. პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების დეპარტამენტის უფროსი (სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი);
  50. პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების დეპარტამენტის უფროსი სპეციალისტი (ხარისხი) (სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი);
  51. პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების დეპარტამენტის
  52. უფროსი სპეციალისტი (პროფესიული ორიენტაცია და კარიერული დაგეგმვის მიმართულებები) (სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი);
  53. პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების დეპარტამენტის უფროსი სპეციალისტი (რეესტრის წარმოების მიმართულებით) (სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი);
  54. პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების დეპარტამენტის უფროსი სპეციალისტი (უწყვეტი განათლების მიმართულებით) (სამუშაო ადგილი: ახალქალაქი);
  55. ფაკულტეტის სპეციალისტი (სამუშაო ადგილი: 4 ადგილი ახალციხე; 2 ადგილი ახალქალაქი);

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები კანდიდატების მიმართ: იხილეთ მიმაგრებული ფაილი


კონკურსი ჩატარდება ორ ეტაპად:

საბუთების გადარჩევა – კანდიდატების მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტების შესაბამისობის შემოწმება.

გასაუბრება – შერჩეულ კანდიდატებთან.

 საჭიროების შემთხვევაში შესაძლებელია კომისიის გადაწყვეტილებით დაინიშნოს ტესტირება ან გამოყენებულ იქნას შერჩევის/შემოწმების სხვა მექანიზმები.


წარსადგენი დოკუმენტები

კანდიდატებმა უნდა წარმოადგინონ:

  • განცხადება კონკურსში მონაწილეობის შესახებ (ჩამოტვირთეთ ფორმა);
  • CV/რეზიუმე;
  • განათლების დამადასტურებელი დოკუმენტის ასლი;
  • შრომითი გამოცდილების დამადასტურებელი დოკუმენტები (სასურველია);
  • პირადობის მოწმობის ასლი.
  • კონკურსში გამარჯვების შემთხვევაში, ცნობები:

1. სქესობრივი თავისუფლებისა და ხელშეუხებლობის წინააღმდეგ მიმართული დანაშაულის ჩადენისთვის ნასამართლობის შესახებ;

2. უფლების ჩამორთმევის შესახებ.

ვადები და წარდგენის წესი:

  • საბუთების მიიღებამ იწარმოოს 2025 წლის 6 ოქტომბრიდან 17 ოქტომბრის  ჩათვლით, მისამართზე: https://forms.gle/d7iAHjCCVuhbxrHt8

საკონტაქტო პირი: ჯულიეტა ტაბეშაძე
 ელ. ფოსტა: [email protected]; [email protected]

ტელ: 598465815

  • პირველი ეტაპი განხორციელდეს შემდეგ ვადებში: 2025 წლის 27 ოქტომბრიდან -14 ნოემბრის ჩათვლით (საბუთების გადარჩევა);
  • მეორე ეტაპი განხორციელდეს შემდეგ ვადებში: 2025 წლის 27 ნოემბრიდან 26 დეკემბრის ჩათვლით (გასაუბრება)